Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Την παραίτησή του υπέβαλε ο τοπικός σύμβουλος Συβότων, Ιωάννης Γκόγκος (ΒΙΝΤΕΟ)





Αγαπητοί συντοπίτες

Μεγάλωσα σε μια οικογένεια με συγκεκριμένες αρχές και ιδανικά και έτσι από μικρό παιδί προσπαθούσα να προσφέρω ότι μπορούσα στους γύρω μου, χωρίς ποτέ να αξιώσω κάτι.
Με χαροποιούσε να το κάνω.
Με τον ίδιο ζήλο και όταν ενηλικιώθηκα προσπάθησα να βοηθήσω τον τόπο που ζω με κάθε τρόπο, και γι’αυτό σε κάθε δραστηριότητα δήλωνα παρών!
Όταν μου ζητήθηκε η βοήθειά μου όσον αφορά τα τοπικά κοινά, δέχτηκα έχοντας την αίσθηση ότι μπορώ να βάλω ένα λιθαράκι όχι πλέον μόνο προσφέροντας κάθε είδους εργασία, αλλά και προσφέροντας άποψη στη τοπική κοινωνία.
Πίστευα δηλαδή ότι μπορούσα να βοηθήσω στο να αλλάξουν κάποια πράγματα όσον αφορά τις ιδέες, τις απόψεις αλλά και πράξεις των συγχωριανών μου. Στο διάστημα που ασκώ τα καθήκοντά μου σαν τοπικός σύμβουλος συνέβησαν πολλά.
Οι τελευταίες μέρες ήταν αυτές που πραγματικά με έκαναν να αηδιάσω και να μετανιώσω πραγματικά που ασχολήθηκα με τα κοινά, σε σημείο να αναρωτιέμαι αν όλα όσα έχω προσφέρει σε αυτό τον τόπο (και τα οποία δυστυχώς εύκολα ξεχνιούνται) άξιζαν τον κόπο. Διαπίστωσα πως όσα κι αν κάνει κάποιος, όταν θιχτεί το προσωπικό συμφέρον κάποιων όλα ανατρέπονται!!
Και όλα αυτά επειδή αυτός ο κάποιος ΄΄τόλμησε΄΄ να πει την αποψή του..!!
Προφανώς δε γνωρίζουν ότι η υποχρέωση του τοπικού συμβούλου είναι να υπερασπίζεται τα συμφέροντα του τόπου του και όχι προσωπικά συμφέροντα!!

Με αφορμή το θέμα που θα συζητηθεί σήμερα, δέχτηκα ύβρεις, απειλές, ειπώθηκε ότι χρηματίστηκα αλλά και ότι έγινα ΄΄τσιράκι του Βαλάκου΄΄ όπως χαρακτηριστικά είπαν, αλλά και άλλα ΄΄κοσμητικά επίθετα΄΄.

Η αλήθεια είναι ότι ζούμε δύσκολες στιγμές, όμως θα έπρεπε όλοι αυτοί να ξέρουν πως όταν κάτι δεν το έχεις μέσα σου πολύ δύσκολα περνάς στην απέναντι όχθη!
Όπως είπα στην αρχή μεγάλωσα με συγκεκριμένες αρχές, και έτσι πάντα προσέχω κάθε μου κίνηση ώστε να μη δίνω το δικαίωμα για αρνητικά σχόλια όσον αφορά την ακεραιότητα μου αλλά και την εντιμότητά μου.
Υπάρχει όμως και άλλος ένας σοβαρότατος λόγος. Θέλω ο πατέρας μου που με βλέπει από εκεί πάνω να είναι περήφανος για μένα!!

Θέλω να πω δυο λόγια για το σημερινό θέμα.
Όταν μου έγινε γνωστό το αίτημα, έψαξα και διαπίστωσα ιδίοις όμμασι όσον αφορά την τήρηση των κανόνων της συγκεκριμένης εταιρείας αλλά και τη φερεγγυότητά της σε όσα υπόσχεται. Κανόνες που οι τοπικές εταιρείες γνωρίζουμε όλοι ότι δεν τηρούν!
Ζύγισα τα υπέρ και τα κατά, και με δεδομένη τη δέσμευση της εταιρείας ότι το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού θα ήταν από τον τόπο μας, με τη λέξη μεροκάματο να είναι είδος προς εξαφάνιση, με την αμοιβή του δήμου να φτάνει τις 80000 ευρώ ετησίως, αλλά και διαπιστώνοντας ότι η δραστηριότητα στο συγκεκριμένο σημείο δε ζημιώνει σε τεράστιο βαθμό τους κτηνοτρόφους της περιοχής, δύο πράγματα έθεσα σαν όρους την προηγούμενη Παρασκευή εδώ.

1ο Να διασφαλιστεί με ασφαλιστικές δεικλίδες το ότι η δραστηριότητα της επιχείρησης δε θα επηρεάζει τις γειτονικές σε αυτή επιχειρήσεις και

2ο Το μεγαλύτερο μέρος του ποσού - αν όχι όλο το ποσό – να χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες του τ.δ. Συβότων!
Αυτή ήταν η ξεκάθαρη άποψή μου για το συγκεκριμένο θέμα κι αυτή εξακολουθεί να είναι!

Όπως προανέφερα η ενασχολησή μου με τα κοινά είχε στόχο στο να βάλω ένα λιθαράκι για αυτό το δυστυχισμένο – κατά τη γνώμη μου – τόπο, ο οποίος τόπος είναι δυστυχώς καταδικασμένος.
Επειδή λοιπόν ποτέ δεν ήμουν αλλά ούτε και πρόκειται να γίνω πολιτικός και με τη δημοτική αρχή να αδυνατεί να αντεπεξέλθει στις δικές μου τουλάχιστον προσδοκίες, επειδή δεν επιτρέπω σε κανένα να αμαυρώνει το όνομά μου και την προσωπικότητά μου, αλλά και επειδή έχω μάθει να σέβομαι πρώτα από όλους τον εαυτό μου, αρνούμαι να συμμετέχω σε καταστάσεις που επιδρούν αρνητικά στην ψυχολογία μου αλλά και τη συνείδησή μου, και για το λόγο αυτό υποβάλλω σήμερα την παραίτησή μου από τη θέση του τοπικού συμβούλου, προς ανακούφιση αυτών που ανησυχούν από τις ιδέες μου.
Κάποιοι άλλοι θα πουν ειρωνικά "μεγάλη υπόθεση".
Ο χρόνος βέβαια θα κρίνει τους πάντες και τα πάντα!

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους πίστεψαν σε μένα και με τίμησαν με την ψήφο τους. Τους διαβεβαιώ ότι δεν έκαναν λάθος!

Τέλος θα ήθελα να πω σε όσους χρόνια τώρα ψάχνουν απεγνωσμένα την αιτία που το πανέμορφο αυτό μέρος έχει μείνει στα ίδια standars, ένα πράγμα έχουν να κάνουν.

Να κοιτάξουν τον καθρέφτη!!


  Η παραίτηση δεν έγινε δεκτή από τον Πρόεδρο Συβότων κ. Παναγιώτη Δάλλα



Βίντεο με την ομιλία:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου