Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Στην αντεπίθεση περνάει ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας! "Ποτέ δεν έδωσα άδεια στην ΔΕΠΑ Κακοήθης και συκοφαντική η ανακοίνωση της κίνησης πολιτών!"

Με αφορμή νέα ανακοίνωση της κίνησης πολιτών Πέρδικας, στην οποία αναφέρεται ότι ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας έδωσε άδεια για γεωλογικές έρευνες στη ΔΕΠΑ, ενημερώνω τους πολίτες ότι:
Δεν δόθηκε ΠΟΤΕ άδεια υπογεγραμμένη από το Δήμαρχο Ηγουμενίτσας, για Γεωτεχνικές και Γεωφυσικές έρευνες της ΔΕΠΑ στην Πέρδικα.
Επειδή η κακοήθεια, η συκοφαντία και οι προσωπικές επιθέσεις εναντίον μου συνεχίζονται, ως μόνη ενασχόληση συγκεκριμένου κύκλου ατόμων στην Πέρδικα και όχι μόνο, τους ΚΑΛΩ να δημοσιεύσουν άμεσα την άδεια που επικαλούνται. 

Αυτό που έχω να δηλώσω αυτή τη στιγμή και προς κάθε κατεύθυνση είναι: 
Η εξέλιξη του ζητήματος φυσικού αερίου στην περιοχή της Πέρδικας ( μονάδα συμπίεσης και αγωγός ) έχει παρελθόν. 
Οι ευθύνες μου ως Δήμαρχος Ηγουμενίτσας, άρχισαν πριν ένδεκα μήνες. 
Τότε, η μονάδα συμπίεσης και ο αγωγός είχαν “οριοθετηθεί” από αποφάσεις και “κινήσεις” άλλων, στο Βαρικό δίπλα στην Πέρδικα. 
Σήμερα, ύστερα από τις δικές μου προσπάθειες και πρωτοβουλίες, έχει “οριοθετηθεί” στο Φλωροβούνι, θέση η οποία βρίσκεται εκτός διοικητικών ορίων της Δημοτικής κοινότητας Πέρδικας. 
Υπάρχουν ακόμη δυνατότητες βελτίωσης, για τις οποίες συντονίζω όλες μου τις δυνάμεις. 
Θα κριθούμε όλοι, από τις προσπάθειες και την αποτελεσματικότητα και όχι από τις “ασφάλεια” των ανακοινώσεων.


ΡΑΔΙΟ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου