Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Βλέπει το ΠΑΣΟΚ να καταποντίζεται και αναδιπλώνεται ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας ως προς την πρόθεσή του να είναι υποψήφιος Βουλευτής!

Με αφορμή επανειλημμένα δημοσιεύματα για συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στις Εθνικές Εκλογές που πρόκειται να γίνουν, δηλώνω προς τους συμπολίτες μου, ότι η εντολή που μου έδωσαν, με μεγάλη μάλιστα πλειοψηφία πριν ένα χρόνο, θα την τιμήσω στο έπακρο. 
Οι αντικειμενικές δυσκολίες που έχουν προκύψει στο Δήμο από την εφαρμογή του Καλλικράτη, η δραστική μείωση των κρατικών οικονομικών χορηγήσεων και η συνεχώς επιδεινούμενη κοινωνική και οικονομική κατάσταση των συμπολιτών μου, αντί να με κάμψουν και να με οδηγήσουν σε μια “εύκολη έξοδο”, που θα μου προσέφερε μια ενδεχόμενη υποψηφιότητά μου στις Εθνικές Εκλογές, χαλυβδώνουν τη θέλησή μου και εντείνουν τις προσπάθειές μου, για βελτίωση του Δήμου σε όλα τα επίπεδα. 
Άλλωστε όλοι σας γνωρίζετε καλά, πως ούτε φυγόπονος είμαι, ούτε “ρίψασπις” υπήρξα στην μέχρι σήμερα πολιτική, κοινωνική και επαγγελματική μου καριέρα.
Στην ζωή μου έχω αρχές και προτεραιότητες τις οποίες υπηρετώ , με οποιοδήποτε προσωπικό ή πολιτικό κόστος.


ΡΑΔΙΟ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου