Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Για Βουλευτής ή όχι ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας;

Πολύ φοβάμαι, πως ο Δήμαρχός μας, ο Γιώργος Κάτσινος, έχει καταληφθεί από το … «σύγχρονο» πολιτικό σύνδρομο.
Δεν εξηγείται διαφορετικά η άμεση αντίδραση του σε κάθε τι που θα μπορούσε να …μετρηθεί σε «κόστος».

Αλλά, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
Προ ημερών μου έκανε την τιμή και μου δήλωσε ότι θα διεκδικήσει μια θέση στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ για τη Βουλή, στις αμέσως επόμενες εκλογές. 
Ήταν πράγματι (η ) είδηση!
Ασφαλώς δεν έχασα την ευκαιρία δημοσιογραφικής της εκμετάλλευσης.

Άμεση ήταν η αντίδραση από τους γνωστούς «κύκλους» της απέναντι πλευράς.
Δικαιολογημένα, αφού η πλευρά αυτή γνωρίζει πολύ καλά τη φθορά που έχει προκαλέσει η ίδια, με πράξεις ή παραλείψεις στη γαλάζια παράταξή της.
Έτσι, σαν ισχυρή επιχειρηματολογία, δημοσιοποίησε κάποια ερωτήματα, που τα απηύθηνε στον Δήμαρχο.

Έξυπνη «άδεια ντουφεκιά» όπως λέει ο λαός μας.
Που όμως έπιασε.
Δηλαδή την πάτησε ο Δήμαρχος.

Προκειμένου δε να μην επιτρέψει το παραμικρό προσωπικό Δημαρχιακό κόστος, έδωσε στη δημοσιότητα την παρακάτω διάψευση: Με αφορμή επανειλημμένα δημοσιεύματα για συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στις Εθνικές Εκλογές που πρόκειται να γίνουν, δηλώνω προς τους συμπολίτες μου, ότι η εντολή που μου έδωσαν, με μεγάλη μάλιστα πλειοψηφία πριν ένα χρόνο, θα την τιμήσω στο έπακρο.
Οι αντικειμενικές δυσκολίες που έχουν προκύψει στο Δήμο από την εφαρμογή του Καλλικράτη, η δραστική μείωση των κρατικών οικονομικών χορηγήσεων και η συνεχώς επιδεινούμενη κοινωνική και οικονομική κατάσταση των συμπολιτών μου, αντί να με κάμψουν και να με οδηγήσουν σε μια “εύκολη έξοδο”, που θα μου προσέφερε μια ενδεχόμενη υποψηφιότητά μου στις Εθνικές Εκλογές, χαλυβδώνουν τη θέλησή μου και εντείνουν τις προσπάθειές μου, για βελτίωση του Δήμου σε όλα τα επίπεδα.
Άλλωστε όλοι σας γνωρίζετε καλά, πως ούτε φυγόπονος είμαι, ούτε “ρίψασπις” υπήρξα στην μέχρι σήμερα πολιτική, κοινωνική και επαγγελματική μου καριέρα.
Στην ζωή μου έχω αρχές και προτεραιότητες τις οποίες υπηρετώ, με οποιοδήποτε προσωπικό ή πολιτικό κόστος.


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΙΝΟΣ 

Γνωρίζοντας ασφαλώς ότι η δήλωσή του, για την κάθοδό του στον αγώνα για τη Βουλή, είναι καταγεγραμμένη από την αφεντιά μου.
Πιθανότατα, σκέφθηκε, ότι αναλογιζόμενος την προσωπική μας φιλία (την οποία, όταν παρασέρνεται την αποποιείται) δεν θα τον εξέθετα.
Όμως τον πρόλαβαν τα γεγονότα και η διάψευση έγινε ταυτόχρονα με το νέο δημοσίευμά μου, για συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ, των δύο εν ενέργεια Δημάρχων (Ηγουμενίτσας και Σουλίου).
Με αποτέλεσμα να προκληθεί «εγκεφαλική» πολιτική αναστάτωση, στον Δήμαρχο.

Ομολογώ ότι δεν γνωρίζω αν ο Δήμαρχος… κατευθύνεται από επιτελείς συνεργάτες ή δρα σαν τον …λύκο.
Η αλήθεια είναι ότι το κείμενο διάψευσης ερμηνεύτηκε σαν προσωπική του αδυναμία, με διαζευκτικές σκέψεις:
-Φοβήθηκε μήπως το Δημαρχιακό του κύρος, από τις ερωτήσεις που δημόσια του τέθηκαν , τρωθεί από την επιχειρηματολογία των ερωτήσεων, κάτι που δεν θα του συγχωρέσουν όλοι οι… Σαρακατσαναίοι;
-Φοβήθηκε άλλη μια ήττα, από εσωκομματική αναμέτρηση με τον Χρήστο Κατσούρα, που οι σύντροφοί του θα την ερμήνευαν σαν αποτέλεσμα θητείας «μιας χρήσης»;

Υπάρχει όμως και η άλλη αλήθεια: 
Αν όποιο και από τα παραπάνω ισχύει, το φιλότιμο και ο εγωισμός, μάλλον τον υποχρεώνουν να …παραιτηθεί.
Γεγονός όμως που προϋποθέτει κι άλλα «προσόντα» που δεν είναι υποχρεωμένος να διαθέτει.

Με όλα τα παραπάνω δεδομένα, θεωρώ και θαρρώ πως η υπόθεση δεν έχει ξεκαθαρίσει.
Γιατί ο Δήμαρχος έχει και άλλη μια… αδυναμία: Δεν λέει όχι στο κόμμα. 
Και ο νοών, νοείτω.

Που σημαίνει ότι το κεφάλαιο ΖΥΜΩΣΕΙΣ της προσωπικής μου στήλης, θα μετατραπεί σε σήριαλ, τύπου Φώσκολου.



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΙΤΑΝΗ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου