Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Δήλωση της περιφερειακού συμβούλου Θεσπρωτίας Αντιγόνης Φίλη!

Καθώς καταλαγιάζει ο προεκλογικός κουρνιαχτός της έντονης φημολογίας περί υποψηφιοτήτων στις βουλευτικές εκλογές 2012, θα ήθελα να εξηγήσω τους λόγους που με οδήγησαν στη συνειδητή αποχή μου από τις επικείμενες εκλογές.
Θα ήθελα καταρχήν να ευχαριστήσω την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας που για δεύτερη φορά μετά το 2009 με τίμησε, προτείνοντάς μου τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στη Θεσπρωτία.
Είχα ήδη εκφράσει τηλεφωνικά στο Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής τις επιφυλάξεις μου που σχετίζονταν κυρίως με τις οικογενειακές και επαγγελματικές μου υποχρεώσεις.
Εξάλλου, ο θεσμικός μου ρόλος ως περιφερειακή σύμβουλος στην αιρετή Περιφέρεια Ηπείρου είναι σημαντικός και οι ανειλημμένες υποχρεώσεις πολλές. Πιστεύω, πως η ενασχόληση με την τοπική αυτοδιοίκηση επί του παρόντος με εκφράζει καλύτερα, χωρίς να προεξοφλώ τίποτα για το μέλλον.
Έχω επίσης εκφράσει την αντίρρησή μου στην υποχρεωτική συμμετοχή των γυναικών στα ψηφοδέλτια, προκειμένου να καλυφθεί η αναχρονιστική ανάγκη της ποσόστωσης.
Οι γυναίκες στην ελληνική κοινωνία κατέχουν επάξια ισότιμη θέση με τους άνδρες στον επαγγελματικό αλλά και πολιτικό στίβο.
Είμαστε ικανές, αρκεί να το πιστέψουμε και να τους πείσουμε.
Παρά την κρισιμότητα των καιρών, πρέπει να συνεχίσουμε να ελπίζουμε.
Όσο κι αν απαξιώνονται οι πολιτικοί και η πολιτική, λύση στο αδιέξοδο πρέπει να υπάρξει.
Κλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με στηρίζετε τόσο καιρό με την ψήφο σας, όσους με παροτρύνατε να συμμετέχω αλλά και σεβαστήκατε την απόφασή μου να μην είμαι τελικά υποψήφια.
Στηρίζω τον Αντώνη Σαμαρά και τη Νέα Δημοκρατία. 
Έχω μάθει να δίνω αγώνες και θα συνεχίσω να το κάνω και εκτός ψηφοδελτίου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου