Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

18ος Μαθητής του 1ου ΕΠΑΛ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ κ. Βρακάς Ιωάννης υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Κοινότητας Συβότων με τον Θωμά Παππά


Ονομάζομαι Γιάννης Βρακάς και είμαι μόνιμος κάτοικος των Συβότων. Μέχρι τώρα δεν είχα ασχοληθεί με τα κοινά αν και πολλές φόρες με είχαν απασχολήσει...Σιγά σιγά όμως λόγω της τεχνικής κάλυψης που έχω αναλάβει, των τοπικών και δημοτικών συμβουλίων καθώς και διάφορων εκδηλώσεων για την ενημέρωση των πολιτών, ένιωσα την ανάγκη ότι μπορώ να προσφέρω κι εγώ στην ανάπτυξη του τόπου μας.
Έτσι λοιπόν όταν μου έγινε η πρόταση να συμμετέχω, η απάντησή μου δεν θα μπορούσε παρά να είναι θετική. 
Ξεκινώ με μεγάλη αισιοδοξία και χαίρομαι γιατί θα προσπαθήσω να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να λυθούν τα διάφορα προβλήματα του τόπου μας.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΡΑΚΑΣ
Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Κοινότητας Συβότων

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος5/02/2014

    Μπράβο Γιάννη!!!!! καλή επιτυχία. Τέτοια παιδιά τα έχει ανάγκη ο τόπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή