Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Ο μικρότερος σε ηλικία υποψήφιος στις Δημοτικές εκλογές του Μαΐου


Ο μικρότερος σε ηλικία υποψήφιος στις Δημοτικές εκλογές του Μαΐου είναι μόλις 18 χρονών και 3 μηνών και βρίσκεται στο ψηφοδέλτιο "Χρώμα στη Ζωή" με υποψήφιο Δήμαρχο τον Θωμά Παππά.
Ονομάζεται Γιάννης Βρακάς, έχει γεννηθεί στις 5 Φεβρουαρίου του 1996, είναι μαθητής λυκείου στο ΕΠΑΛ Ηγουμενίτσας, ασχολείται με τη δημοσιογραφία και το μοντάζ  και είναι μόνιμος κάτοικος των Συβότων 

Ο ίδιος δηλώνει για την υποψηφιότητά του:
"Μέχρι τώρα δεν είχα ασχοληθεί με τα κοινά αν και πολλές φορές με είχαν απασχολήσει...
Σιγά σιγά όμως, λόγω της τεχνικής κάλυψης που έχω αναλάβει, των τοπικών και δημοτικών συμβουλίων καθώς και διάφορων εκδηλώσεων για την ενημέρωση των πολιτών μέσα από το ενημερωτικό ιστολόγιο που διαχειρίζομαι www.sivotanews.com, ένιωσα την ανάγκη ότι μπορώ να προσφέρω κι εγώ στην ανάπτυξη του τόπου μας.
Έτσι λοιπόν όταν μου έγινε η πρόταση να συμμετέχω, η απάντησή μου δεν θα μπορούσε παρά να είναι θετική.
Ξεκινώ με μεγάλη αισιοδοξία και χαίρομαι γιατί θα προσπαθήσω να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να λυθούν τα διάφορα προβλήματα του τόπου μας". 

ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΡΑΚΑΣ
Yποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος
Κοινότητας Συβότων

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου